What is amebiasis?
Disney+'s original series 'Moving' has taken over Asia. Major Asian countries such as Japan, Indonesia, Taiwan, and Singapore are not only sending rave reviews to 'Moving', but are also attracting attention by running various advertisements and promotions.
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| Moving |
In the episode released last week, a full-fledged decisive battle was predicted, and with only the finale left, 'Moving' is showing the most topicality that has taken over Asia.
First, many media outlets in Asia say, “It is the only series that will steal hearts amidst the flood of new series” (RBB Today_Japan), “It is a series that surpasses blockbuster movies. “The most captivating Korean drama” (CNN Indonesia_Indonesia), “A series that made the whole world excited” (MGR Online_Thailand), “It was named ‘Squid Game’ of the year” (AM730_Hong Kong), etc. in each episode. High praise was given to the story, which provides an incredible sense of immersion, making the ‘moving syndrome’ a reality.
In particular, after each episode was released, related keywords such as ‘Moving Ep8’ and ‘Moving ep13’ were trending on Twitter in real-time in Indonesia and the Philippines, proving its popularity.
In addition to these positive reviews, 'Moving's' colorful advertisements and promotions also attract attention. In Taiwan, a promotional truck showing a video of 'Moving' roamed the streets, and in Indonesia, a bus wrapped in a dynamic image with characters from 'Moving' appeared, capturing attention with a novel advertisement.
In addition, in Thailand, a pop-up space was operated where Bongseok's classroom was decorated as a photo zone, providing a special experience as if he were the main character in the work, attracting the attention of viewers. In addition, 'Moving' can be seen through subways, shopping malls, and outdoor advertisements in Malaysia, the Philippines, Singapore, and Japan, making us realize the strong craze for 'Moving' that has truly taken over Asia.
With only three episodes left and expectations are reaching their peak, 'Moving' is a human action series that tells the story of children who live in the present while hiding their superpowers and their parents who lived in the past while hiding painful secrets. After its release, it ranked as the most-watched series among Korean original series on Hulu in the U.S. in terms of viewing hours in the first week of its release, and is gaining explosive popularity by ranking as the most-watched series in the first week of its release in Korea and other Disney+ Asia-Pacific regions.
As proof of this, major American foreign media outlets said, “A story with a deeply appealing emotional narrative. A solid story continues to stimulate interest” (Forbes), “A hit film born in Asia following ‘Squid Game’” (Variety), “The success factors of ‘Moving’ are excellent casting and impressive visuals. “It is effective and an attractive story,” he said (COLLIDER), and foreign media outlets from countries such as Japan, Hong Kong, Indonesia, the Philippines, Brazil, and Argentina are also giving rave reviews.
Episodes 18 to 20 of 'Moving', which will mark the spectacular finale of the 20-episode epic, are scheduled to be released next Wednesday.
डिज़्नी+ की मूल श्रृंखला 'मूविंग' ने एशिया पर कब्ज़ा कर लिया है। जापान, इंडोनेशिया, ताइवान और सिंगापुर जैसे प्रमुख एशियाई देश न केवल 'मूविंग' को प्रशंसात्मक समीक्षा भेज रहे हैं, बल्कि विभिन्न विज्ञापन और प्रचार चलाकर भी ध्यान आकर्षित कर रहे हैं।
पिछले सप्ताह जारी किए गए एपिसोड में, एक पूर्ण निर्णायक लड़ाई की भविष्यवाणी की गई थी, और अब केवल समापन ही बचा है, 'मूविंग' सबसे अधिक सामयिकता दिखा रहा है जिसने एशिया पर कब्ज़ा कर लिया है।
सबसे पहले, एशिया में कई मीडिया आउटलेट कहते हैं, "यह एकमात्र श्रृंखला है जो नई श्रृंखला की बाढ़ के बीच दिल चुरा लेगी" (आरबीबी टुडे_जापान), "यह एक ऐसी श्रृंखला है जो ब्लॉकबस्टर फिल्मों को पीछे छोड़ देती है। प्रत्येक एपिसोड में "सबसे मनोरम कोरियाई नाटक" (सीएनएन इंडोनेशिया_इंडोनेशिया), "एक श्रृंखला जिसने पूरी दुनिया को उत्साहित किया" (एमजीआर ऑनलाइन_थाईलैंड), "इसे वर्ष का 'स्क्विड गेम' नामित किया गया" (एएम730_हांगकांग), आदि। कहानी की अत्यधिक प्रशंसा की गई, जो विसर्जन की एक अविश्वसनीय भावना प्रदान करती है, जो 'मूविंग सिंड्रोम' को वास्तविकता बनाती है।
विशेष रूप से, प्रत्येक एपिसोड जारी होने के बाद, 'मूविंग ईपी8' और 'मूविंग ईपी13' जैसे संबंधित कीवर्ड इंडोनेशिया और फिलीपींस में वास्तविक समय में ट्विटर पर ट्रेंड कर रहे थे, जो इसकी लोकप्रियता को साबित करता है।
इन सकारात्मक समीक्षाओं के अलावा, 'मूविंग' के रंगीन विज्ञापन और प्रचार भी ध्यान आकर्षित करते हैं। ताइवान में, 'मूविंग' का वीडियो दिखाने वाला एक प्रमोशनल ट्रक सड़कों पर घूमता रहा, और इंडोनेशिया में, 'मूविंग' के पात्रों के साथ एक गतिशील छवि में लिपटी एक बस दिखाई दी, जिसने एक नए विज्ञापन के साथ ध्यान आकर्षित किया।
इसके अलावा, थाईलैंड में, एक पॉप-अप स्थान संचालित किया गया था जहां बोंगसेओक की कक्षा को एक फोटो ज़ोन के रूप में सजाया गया था, जो एक विशेष अनुभव प्रदान करता था जैसे कि वह काम में मुख्य पात्र था, जो दर्शकों का ध्यान आकर्षित करता था। इसके अलावा, 'मूविंग' को मलेशिया, फिलीपींस, सिंगापुर और जापान में सबवे, शॉपिंग मॉल और आउटडोर विज्ञापनों के माध्यम से देखा जा सकता है, जिससे हमें 'मूविंग' के प्रति मजबूत दीवानगी का एहसास होता है जिसने वास्तव में एशिया पर कब्जा कर लिया है।
केवल तीन एपिसोड बचे हैं और उम्मीदें अपने चरम पर पहुंच रही हैं, 'मूविंग' एक मानवीय एक्शन श्रृंखला है जो उन बच्चों की कहानी बताती है जो अपनी महाशक्तियों को छिपाते हुए वर्तमान में रहते हैं और उनके माता-पिता जो दर्दनाक रहस्यों को छिपाते हुए अतीत में रहते थे। अपनी रिलीज़ के बाद, यह रिलीज़ के पहले सप्ताह में देखने के घंटों के मामले में अमेरिका में हुलु पर कोरियाई मूल श्रृंखला के बीच सबसे अधिक देखी जाने वाली श्रृंखला के रूप में स्थान पर है, और पहले सप्ताह में सबसे अधिक देखी जाने वाली श्रृंखला के रूप में रैंकिंग करके विस्फोटक लोकप्रियता प्राप्त कर रही है। कोरिया और अन्य डिज़्नी+ एशिया-प्रशांत क्षेत्रों में इसकी रिलीज़ का सप्ताह।
इसके प्रमाण के रूप में, प्रमुख अमेरिकी विदेशी मीडिया आउटलेट्स ने कहा, “गहरी आकर्षक भावनात्मक कथा वाली एक कहानी। एक ठोस कहानी दिलचस्पी जगाती रहती है" (फोर्ब्स), "स्क्विड गेम' के बाद एशिया में जन्मी एक हिट फिल्म" (वैराइटी), "मूविंग' की सफलता के कारक उत्कृष्ट कास्टिंग और प्रभावशाली दृश्य हैं। "यह प्रभावी और आकर्षक कहानी है," उन्होंने कहा (कोलाइडर), और जापान, हांगकांग, इंडोनेशिया, फिलीपींस, ब्राजील और अर्जेंटीना जैसे देशों के विदेशी मीडिया आउटलेट भी प्रशंसात्मक समीक्षा दे रहे हैं।
'मूविंग' के 18 से 20 एपिसोड, जो 20-एपिसोड महाकाव्य के शानदार समापन को चिह्नित करेंगे, अगले बुधवार को रिलीज़ होने वाले हैं।
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